Jumaat, 19 Februari 2010

Aku Kan Novelis - best bangat sih...

Aku Kan Novelis by Nurul Syahida Emmm.... pun tak penah baca lagi buku2 Nurul Syahida... Novel ni page2 pertama dia pun dah gelihati... jadi saya rasa buku ni mesti santai habislah selari dgn reka bentuk kulitnya... jadi biarkan sy baca dulu (after 1 week baru habis kot) baru saya komen ya... Ok, hari ni (23 Feb) tinggal 8 chapter yg pendek2 lg nak habiskan buku ini sebelum terbang ke Istanbul (sibuk bangat skrg sih) .. buku ni BEST DAN KELAKAR GILER... serius... korang cari lah buku ni... kelakar, poyo, feeling semua ada... agaknya penulis2 baru skrg ni tk mcm Norhayati berahim dan seangkatan dgnnya kot yg buat novel berat. Saya admit sy makin enjoy baca buku2 ber genre mcm ni... Yes... Yes... guys, as for today 23 Feb, maka tammat lah novel yg kelakar habis ni saya baca kat opis.. ishhh mengarut je habiskan masa baca novel kat opis... ngam2 100 chapter... pandai pulak si Nurul Syahida tu budget chapter dia sampai 100... Ending?... best giler sampai rasa nak tepuk tangan... kelakar lah watak Roul dgn Lulu ... so sapa2 yg nak beli, gi lah beli, tak rugi langsung... alah baru RM17.90.. kalau gi pesta buku dpt lah 30% disct.... tp nikmat membacanya tak terhingga .. he he he.. sekali lagi syabas utk Nurul Syahida... Untuk novel ini saya rate kan 5***** Happy Reading...

Tiada ulasan: