Rabu, 7 November 2012

boleh tak blog tak ada gambar?... citer jek...

emmmm boleh tak?... aku ni byk menda nak sumbat dlm blog... tp lokasi meja keje aku ni ak membolehkan aku suka2 hati aku jek nak upload gambar dalam blog ni... dah lah tempat aku public... bos lalu lalang kat belakang aku pun sometimes aku tak perasan.... mcm mana nak upload gambar?.... 

blog yg tak ada  gambar mcm tak best lak.... sambil2 baca sambil2 tengok gambar baru lah paham citer kan?... 

selalu sangat curi masa opis sumbat citer dalam blog kang ada lak kata "tak ada keje ke?.." walau hakikatnya memang tak banyak lah he he he.... 

tapi naper tulis blog masa opis hour? sbb kat rumah tak dan lah nak update blog dan kat opis ada lah sikiiiittt masa terluang.... 

ishhhhh....

tunggu jelah... 

1) citer melemang
2) citer konvensyen ICC
3) citer anak kucing kat rumah



Tiada ulasan: