Isnin, 5 November 2012

Jahit Manik Lace utk Farah

lama ek aku tak post pasal jahitan manik aku.... kali ni aku berjaya habiskan 2 tangan lengan baju ni dalam 2 hari... perghhhhh... tabik spring 50 relung kat aku.... ingat senang ke aku ni nak siapkan jahit ini dlm 2 hari.... sakit2 punggung aku dgn pinggang aku.... 

ini adalah jahit manik lace kat baju anak dara kesayangan aku tu.... haiii untung sungguh jadi anak dara aku... ibu dia nak experiment kan manik, buh kat baju dia.... 

sebenarnya aku teringin sangat nak gi kat pertama complex nak beli lace yg up to date... ini pattern lace pesen lama dah ni.... kat baju aku yg 2 thn lepas pun pattern ini gak... cuma kaler je lain... 

 Manik dan pearl aku adalah dari jenis glass pearl dan bukan dari plastik yg ringan .. aku tak leh nak bgtau apa beza nya sangat sbb aku bukan pakar manik... tapi yang pasti beza ketara dia adalah sinar manik tu... perghhhh.... sinar tuuuu.... kilau dia daaa....

aku pun tak tau berapa aku nak charge orang kalau design dan kaler macam ni... mungkin not less than RM100 kot..


cantik tak??? ada juga permintaan dr kawan2 aku nak minta ku jahitkan manik lace ni untuk baju diorang... tapi aku ni jenis tak leh nak bagi commitement  kat orang maka aku tak berani nak amik.... bagi aku masa sebulan dan tak sibuk.. boleh kot.... 

maka untuk kesekian kalinya.... inilah jahit manik terkini ku... he he he
 

Tiada ulasan: