Khamis, 17 Januari 2013

teabag... enjoy di petang hari


Tengah hari tadi sharul belanja minum teabag ni.... ala2 cool blog lah.... sekarang ni benda ni dah ada macam2 nama.... merata2 pegi dah komersial dah ... aku mula2 kenal minuman ni bila anak2 aku asik beli kat giant sri kembangan tu... di perkenalkan oleh makngah nya.... terus mereka addicted.... 

anak2 aku suka yg ada pearl tu.... aku tak suka sebb susah nak kunyah melekat kat besi bracket aku.... klu nak telan tak leh sebab pearl dia besar2 gak.... tersangkut kat kerongkong aku.... jenuh Ain nak bagi 1st aid kat aku... dahlah dengan patung pun dia tak leh nak buat... dgn aku manusia cun ni lagi lah.... hahaha... sori ain..... 

tadi aku kirim kat Ain mocha ais blended... tp tak ada, ain belikan aku cappucino..... haaaa amik kau... berlari otak aku minum dia.... rasa terjojol jojol kepala aku.... segar setahun aku..... hahaha... 

bak kata kak ju tuan punya kaler hijau tu.... sampai esok pun dia tak habis air ni... banyak sgt.... 


Tiada ulasan: