Rabu, 17 Mac 2010

Teater Muzikal Gamat - memang gamat.....

Last Saturday, gi Matic tengok TMG.... yg menarik minat nak pegi tu
1) sebb cuti sekolah 2) sebb ada Amy Mastura 3) sbb ada Ziana Zain
4) sebb ada Misha Omar
5) sebb Metro beria2 sgtlah promote teater tu sampai aku pun terpengaruh dgn gejala org kaya tengok teater....
Aku beli tiket tu bulan 2 lagi... iklan je terus beli... siang lain harga, malam lain harga... kiranya berjaya lah diorg pakai Metro tu buat promotion... ce bygkan kalau ada 100 org mcm aku tak ke untung tu.... oklah suka hati lah... bukan rugi pun bwk budak gi tengok teater kan?
Sebelum ni aku penahlah pegi dgn hubby tengok PGL dan 1 lagi sapura sponsor citer Azizah kot.. tak ingat lah citer apa.. sbb tiket free so tak ingat lah... tp yg PGL tu beli tau... mahal tu tiket dia....
Nak masuk Matic tu, anak2 aku yg baru 1st time nak didedahkan dgn teater ni tanya lah soklan mcm2 kat aku... apa itu teater, berlakon kat mana? mcm mana? sapa berlakon.... aiseh... letih lah ibu nk jwb... abih2 aku ckp, masuk nanti kita tengok ok?.....
Malangnya hari tu Ziana tak berlakon di ganti dgn Ketua Obor2 2... ishhh poyo tul lah.. baru nak tengok ziana berlakon teater dah tak do... tak pelah, tak kuasa aku nak tukar2 tiket hari lain doh.... janji Amy dgn Misha ado...
Teater dia??????????? gamat giler.... thumbs up to Amy si Ibu Gamat, Anak Gamat dgn Misha si Ketua Skuad Buntal... kelakar sungguh Misha berlakon... thumbs up gak kat anak bujang aku yg dipersilakan oleh Amy utk naik pentas menari dgn dia... tp muiz malu2 ikan ... sikit2 je dia menari, sekali amy bisik, shuffle lah.... tu diaaaaaaaaa dia shuffle tak sedar diri... dia ni mmg suka bershuffle kat rumah... ada ruang sikit shuffle... ada ruang sikit, shuffle.... sib baik masa aku tidur dia tak shuffle kat atas bdn aku... klu tak, mau abah dia shuffle dia dulu..... he he he
Tp pakaian diorg ada sikit menjolok mata lah... yelah tak salah diorg lah... suar si misha tu ok lah sebb cutting bdn misha ok... dpt yg gempal2 tu dgn tembam nya dgn ketatnya... ishhhhh ishhhh tak sesuai.....
Ini ada sikit2 gambar kt dlm tu though konon tak leh amik gambar, tp org lain boleh apsal kami tak leh... so nengoklah gambar yg kelam2 ni....

Tiada ulasan: