Khamis, 30 Disember 2010

Happy Birthday to me.....

dah tepat 12 malam 30hb Dec 2010.... its my birthday..... yea.... 

Hadiah???? of course dpt yg special dr hubby, in advance lagi..... tak ternilai dan tak ter celen aku...... thanks hubby for that lovely present..... MERAH ITU SEXY...... haaaaaaaaaaaaaaaaaaa bukan bra bukan panties ok...... sebesar tapak tangan jek......... he he he....

anyway.... happy birthday to me.... Syukur dimurah kan rezeki, punya suami yg penyayang, punya anak2 yg baik dan dikelilingi oleh insan2 yg baik dan menghargai diri ini..... tak minta banyak hari ini, minta moga digembirakan.... minta supaya bersyukur selalu.....

WAAAAA..... tengah2 menaip ni, ANAK2 AKU KETUK PINTU BILIK HULUR KEK HARIJADI AKU..... SURPRISE GILER.....  bila masa korang pakat dgn abah korang ni??? tak perasan langsung body language yg boleh bagi hint kat aku acara surprise diorg ni....... 

Anyway.... terima kasih yg tak terhingga utk hubby aku yg sweet..... farah dan muiz yg comel... dan bibik aku si desi yana yg sama took part yea..... 




Kad buatan tangan anak2 ku.... size A3 lagi...
...dan di tengah2 malam maka kami makan lah cokelat moist kek ini.... yummy....

again.... THANK YOU MY SWEET DEAREST PERMATA HATI KU.....

Tiada ulasan: