Isnin, 29 Ogos 2011

Geng SMV aku dah ada blog....


Akhirnya.... aku dah link dgn blog group SMVAS aku.... thanks to boyo @ Zahidi.... ke ekselensian nya telah merealisasikan blog ini.... ekceli aku kagun dgn boyo ni, disamping dia ni photographer... dia ni mmg kreatif lah... dan dia ni pun mungkin byk gak masa kot nak update segala facebook dan blog kami... he he he... jgn mare boyo...sesuwailah dgn jawatan kau... AJK Hebahan/Media... hehe he

Dengan wujudnya blog ni pun aku pun bersemangat utk tidak mensawangkan blog aku..... maka aku telah merajin kan diri aku tuk menghapdet blog aku....

buktinya.... nah.... kat gemas pun aku boleh update blog... canggih... canggih... canggih kau yatt.... he he he.... hubby aku mmg laptop, pc bergerak... segala gajet akan dia bawak utk tidak memboringkan dia kat rumah mak aku..... tu yg aku dgn anak2 buah aku pun tumpang semua kaki nak surf internet....

ok back to citer blog geng kesayangan aku.... aku berharap, segala update dlm blog2 kami adalah yg positif2 belaka dan tidak memudaratkan jiwa dan perasaan org lain yg membaca dan mem folllow blog kami.....


1 ulasan:

X-SMVAS88/89 berkata...

hehehe sempat lagi ko kutuk aku ye sur... ekceli aku mana ada bnyk masa pun... siang keje opis... mlm wat editg kat studio aku. sabtu ahad g shooting... tapi demi sejarah hidup aku dan kawan2 kita... yang aku x bole dan xkan lupa hidup dngan diorg ni kat asrama... aku luangkan lah masa ku barang sesaat untk berkorban untk semua... jelas ianya berbaloi... anyway tenkiu atas pujian2 tu... aku budak baru belajar sur... sambil belajar dan discover... apa salah nyooo hehehe