Selasa, 16 Ogos 2011

Wah... naik bersawang dah blog aku....

hello yat.. kalau kau tak mo update ini blog, jgn lah create blog.... ha ha ha.... 

punyalah lama aku tak update blog aku... dekat 2 bulan kan?..... 

start dgn maid baru aku ganti si desi tu lari.... mencik tul aku, menyusah kan aku betul... lari tengah2 malam.... berani dia panjat pagar rumah aku pukul 11.45 malam dgn baju tidur je..... eeeee mmg aku hangin.... pastu pekerja orkid pun turn up dari cuti.... sah lah diorg berkomplot..... eeeeee marah lagi ni... tu yg maleh nak update, hangin ni...... 

anyway, SELAMAT BERPUASA.... hari ni ramadhan 16.... alhamdulillah... sihat lagi tubuh badan aku dikurnikan Nya.... tapi Ramadhan ni memang memenatkan aku... pertama kali aku tak berbibik di bulan ramadhan selepas 10 thn.... tp alhamdulillah.... aku dah boleh sesuaikan diri  dgn keadaan rumah aku setelah 1 bulan setengah ni.... apa taknya sebelum ni org yg uruskan... aku uruskan dapur jek...

Hubby aku rajin tolong aku.... anak dara aku pun rajin gosokkan baju sekolah dia dgn adik dia.... kiranya mendidik kembali lah supaya berdikari.....

emmm apa lagi nak citer?... sebenarnya memang banyakkkkkkkk cerita.... tp dah lupa lah.... 


buat kawan baik aku yg marah aku dan gelarkan blog aku ni dah bersawang.... thank you ek... korang nak lagi ek baca blog aku.... silent reader ek...

anak dara aku pun byk kali dah tanya, mana blog ibu ni balik2 gambar bomba jek.... 

ok ok... ibu try to update ek.....

1 ulasan:

Afif berkata...

Ala dah takde gambar bomba!