Selasa, 3 Januari 2012

how they do that?

emmmm tajuk ni saja aku nak kongsi dgn korang.... 

how they do that?...

tadi aku gi explore2 blog2 org.... aku tengok tarikh2 diorg post kan blog tu almost everyday.... emmmm i wonder, how they do that????

why i cant do that?.... 

adakah sebb diog ada byk masa terluang?....

adakah diorg mmg terlalu byk cerita nak kongsi kat blog diorg?.... tp itulah sebb nya pun org ada blog... to share with others.... 
aku pun heran... naper aku punya post byk je kat draft jek.... bila nak upload gambar or nak update blog, manjang kena simpan as draft dulu sebb......... 

asal nak upload ada je kena buat keje.... asal nak update, manjang je ramai org kat belakang aku..... he he... ramai tu sebb aku kat opis lah.... which sgt susah dan aku rasa mcm tak patut lak.... org duk perati ni.... aku leh lak bersantai update blog...

alah.... update lah kat rumah.... alahaiii... kat rumah lagi lah tak sempat nak buka lappy... asal nak buka je teringat kain tak basuh, asal nak buka je, teringat kain tak lipat.... asal nak buka je, tidurrrr...... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......
habih camno?????

aku taulah ada yg hint aku.... "apsal blog kau asik bersawang jek????" haaaaaaaaaaaaaaaa..... proses pembersihan sawang yg tidak telus.... byk rasuah kot sebb tu keje tak jalan lancar....  ha ha ha......



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biasanya dia org buat autopublish.. maybe sekali ngadap laptop terus update bnyak entry..