Khamis, 5 Januari 2012

Mood: Tensiiii .... !!!!!!

hari ni aku sgt tension.. tensi..... sakit... tak selesa kat dalam mulut.... semalam gi jumpa dentist, doktor tukar wayar bawah ke diameter yg lagi besar..... gigi aku dah aligned, tp sebb kan ada jarang2 dek proses nak allign, maka ditukarkan wayar utk bagi rapat kembali...... 

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... sangat tidak selesa... balik dr jumpa doktor, siap leh gi drive tru dgn farah beli nugget lah fun fries lah.... makan tak hengat doniawi...... balik rumah siap makan nasi lagi....... tapiiiii.... bila malam menjelang, aku mulalah sakit kat seluruh gigi2 bawah aku.... serasa bukan takat jongkang jongkit, tp luncur air dan ragbi pun ada kat dalam mulut ni.....

sakit doooh....!!!!!

so, mulalah senyap dan hangin dan muram jek muka...... 
hubby pulak dah faham, pagi2 hantar bbm nak gurau senda dgn aku.... sebb dia tau aku monyok je pagi td..... 

"abg love u, sabar yea hari nie sian dia sakit gigi"... mula2 aku mcm malas nak layan sebb..... 

sakit doooh.....!!!!!!!!

tapi sebb bila dia citer psl dah beli bateri jam baru lah.... itulah ini lah..... (heran gak citer psl bateri jam di pagi2 buta.....).... rupanya dia nak alihkan perhatian sakit aku .... he he he....

tetapi.... aku tetap sakit hingga ke tengah hari..... aku bawak nasi putih lauk asam tumis ikan kembong pun tetap tak leh nak mengunyah..... 
waaaaaaaaaaaaaaaa !!! aku sgt lapar tau...... 

so.... beauty is pain!!!!....

full stop!!!





Tiada ulasan: