Rabu, 11 Januari 2012

Its my Birthday!!!

30 December 2011
(post yg terperap kat draft aku..)

seronoknya birthday aku tahun ni.... melimpah ruah wishes aku terima starting from midnite malam.... of course lah 1st wish dr hubby ku yg loving tu.....

Then kawan2 kat fb, tru sms, tru bbm... perghhhh rasa diri femes lak.... cewah cewah.... maybe sebb aku ni ramai kawan dan aku jenis tak lupa kawan, maka kawan2 tak lah lupa kita kan?... rasanya lah..... he he he....

Tahun ni tak ada surprise kek dar hubby.... sebenarnya aku doa gak jgn lah ada kek, udah tak larat makan kek 2 bijik masa birthday hubby... dahlah tarikh besdey kami berdua dekat2.... he he he...

cuma, aku dpt hadiah special dr hubby.... 'Coach Poppy Perfume'...

sebenarnya aku tak sangka lak hubby terpikir nak belikan aku perfume tu sebb bukan byk choice pun... masa kami jalan2 kat penang hari tu masa bila tah dia boleh sorok2 beli hadiah tu dr aku... emmmm mcm halimunan lak ek....
anyway, aku sgt gumbira dan sgt suka dgn hadiah tu....




from my fren via courier service

tp aku wonder gak, naper hubby tak bagi kad lak tahun ni.... tak pelah... maybe hubby sibuk sampai tak sempat beli kad....

tup... tup.... nak gi keje pagi tu nak start engine keta nampak kad kat steering keta aku... waaaaa...... terkejut aku.... dia ni mmg tau... patutlah mak kata pukul 6 pg dia nampak laki aku kuar rumah gi kat keta..... rupanya nak surprise kan aku..
 ok ok... berjaya... berjaya..... en hubby dah berjaya buatkan aku terjerit kat keta pagi2 .....

tetapi yg ini best gak.... small cake from princess2 kat ofis baru aku..... para2 junior belikan aku carrot kek 1 slice....


i dont care what the size is.... thought that matter..... thank you guys...

eh, tahun 2012, aku dah nak menginjak ke 4 series...... emmmmm.....

Tiada ulasan: