Jumaat, 27 Julai 2012

Boston - Fish n Chips

Akhirnya baru dpt sambung citer ke Boston... apo payah bonar nak update?... sibuk sangat lah.... bila balik rumah, istilah senang lenang buka laptop no more.... i dont have that leisure time any more...... hu hu... kesian nya aku..... 

yelah... yelah..... meh sambung citer Boston...

ok, hari ni masa cerita ini 30/4/2012 tarikh kat Boston.... aku kat bilik dpt panggilan dari hubby ajak turun gi lunch kat fish n chips restaurant nearby... 

yummy meh?....
u guys mesti wonder boleh ke makan hat oily2 mcm ni... ok sebenarnya kat sana, makan mmg susah... sgt susah sepanjang aku pegi US ni mmg susah nak cari halal restaurant.... last solution makan ikan2... tp kami tanya gak sebelum makan, dia kata "we dont serve pork, we only server seafood..., we prepare this fish in individual pan.."

saja amik gambar kipas giant ni.... kepala org ni adalah pelayan dia...

persiktaran di belakang restoran ini... restoran ini tepi laut jek... nice view..
tersangat berangin sampai terbang2 tudung aku.... kat belakang tu adalah tempat nelayan 'park' bot... ha ha ha... mende tah nak kata parking utk bot ha?... lupooo.....


sebenarnya banyak lg gambar2 kat sini tp ada gambar yg aku tak leh post kat sini lah.... bukan lah gambar aksi daring aku dgh hubby ... tp kalau nak beraksi daring dgn hubby pun, who cares???? ha ha ha... nobody knows meh... abih2 pun Ajaq dgn Oily jek.... tp depa pun tak join lunch ni....

ini adalah jalan utama kat area kami.... lengang je ek??.... apasal lengang ek?... sebb kat sini adalah business ctr... maka bukan tempat laluan utama berlibur penduduk tempatan....


Tiada ulasan: