Khamis, 21 Februari 2013

Novel baru....

Novel..... asikkk beliiiii jek.... tp baca nya idak.... balik2 Jambu yg menghabiskan novel aku.. pastu suh dia rate..... hahaha.... org mcm ni pun boleh.... klu mcm tu, jambu lah yg sebenarnya peminat novel tegar.... Jambu adalah nama panggilan budak ofis aku..... bukan buah jambu yg baca novel..... 

nahhh.... ini novel baru yg aku order dr Karyaseni... baru sampai semalam... panas lagi..... The wedding breaker tu aku nak simpan utk travel ke US this coming April.... sebb org kata novel ni best gilerrrrrr.. so save the best for last... tp One Day tu pun, aku singkap2 front page dia best gak..... eh.. ini novel melayu ek.... nama je pakai nama omputih.... style baru gituuu...

kena bawak novel untuk gi travel sebb trip 24 jam travel boleh membuatkan aku bosan tahap melampau.... 

citer nya nanti aku post later... aku bukan reti nak ulas2 novel ni...

Tiada ulasan: