Selasa, 12 November 2013

Result UPSR nak kuar dah....

lusa.... result upsr anak bujang aku nak kuar dah.... 

apa yg aku boleh cakap?....


of course...definately.... aku mmg suspens....  berdebar2.... emmmm kalah kan anak lak... ehhh tak juga... muka muiz pun berubah bila aku bgtau result nak kuar... dia kata dia pun suspens.... hehehe...



mungkin aku ada sikit lah letak harapan kat muiz ni... memandangkan pattern  result pre trial, trial,  gerak gempur dan whatsover dia sepanjang tahun 6 agak memberansangkan.... maka adalah sedikit harapan aku nak tengok dia dpt flying colors.... 

tetapiiiiiiiiiii.... budak tetap budak.... walau macam mana dia pulun kita guide, klu dah Allah kata hanya itu je rezeki dia... maka kita kena redha lah.... bak kata hubby aku...

"bukan dia tak boleh sekolah lagi..." simple dan padat kan jawapan bapak2 ni....

tipulah kalau ada yg baca ni anak dia peksa dia buat dekkkk je baik masa peksa, baik masa kuar result.... kalau mak jenis tak kisah  tu yea..... mmg tak kisah.... tp aku kisah... sbb kalau pun anak aku tak dpt SBP, at least dia dapat duduk kelas depan.... penting nya kelas depan bagi aku....  kelas belakang ikut pengalaman anak kawan2 kena struggle lebih.... lagi2 pulak sek menengah harian yg muiz nak masuk ni... huiii.... penuh pancaroba kelas2 hujung tu..... luckily kakak dia duk di kelas pertama.... so terjaga lah juga dr segi pergaulan dan pelajaran....

Apa2 pun.... hari khamis ni aku cuti... hp aku on silent mode... hehehe... orang pertama yg aku akan call utk bgtau result muiz adalah, nenek dan opah dia....

lagi2 lak kabarnya PSRA pun kuar petang tu juga.... huiii double heart-beating lah...





Tiada ulasan: