Khamis, 17 Jun 2010

Berkelah di PD

Tadi kami ke PD berkelah.  Berkelah bersama parents hubby, adik hubby dan anak buah ku Wani.  Kesian budak2 ni cuti sekolah 2 minggu langsung tak ke mana2.  Suppose aku kena drive kan budak2 ni ke PD tp last min hubby bgtau dia tak jadi meeting di Singapore, apalagi.. seronok lah aku tak payah drive, tup tup kena drive juga sebb dr rumah kami ada 8 passenger.  Takkan nak sumbat semua kelapan2 dlm keta 5 seater.  Lain lah kalau negara ini ahmad albab yg punya...


Sebelum bergerak, di belakang rumah.... 2 bijik keta sekali jalan ok...

Nah... inilah makanan yg aku sendiri prepare sendiri tau....
Daging masak kicap
Lauk wajib family aku, sambal ikan bilis
Ayam goreng
Sayur buncis goreng
dan the most feveret resipi mak aku turun temurun, sandwich roll...

Ok citer lauk habis, kita citer masa kat PD lak... actually, mana ada citer kat PD, hanya gambar2 je yg bercerita.  so meh gambar2 ini bercerita.

Khemah 2 bijik sekali pasang...

 
Feeling feeling di depan khemah....

Desi, Daya, Farah, Wani & Muiz

Mak pun ikut utk bawa dia rehat2 di tepi pantai...

Ini brother2 pertahanan awam tengah warming up.... menara tinjau dia dekat je kat area picnic tu... kalau ada yg lemas confirm selamat lah....



Stended ar gi PD naik banana boat.  Sorang RM10 round besar.  Tp hubby dah pesan jgn jatuhkan kami as si kecik Muiz dan passenger2 di belakang nya semuanya tak pandai berenang + berat2 belaka takut tak timbul .... he he...

 
Giler... air tengah pasang, terenjut2 kami semua dilanda badai... mak ai... kus semangat aku takutnya... rasa nak tergolek nak jatuh jek...

 

Ni sesi wajib... MAKAN ...

 
Father in law dgn hubby... dua2 minat camera...


Mak mentua tengah demam... tp gagah gak nak join... at least dpt lah rehat2 kan badan....

Ok jom balik......


Tiada ulasan: