Isnin, 21 Jun 2010

Lagenda Budak Setan


Sapa tak tengok lagi citer ni kat wayang?.... nak tunggu kuar kat astro ke?... emmm ok gak... boleh lah tunggu... sebb citer ni citer cinta yg bukanlah best sgt dan bukanlah tak best sgt.... so so je lah... agaknya aku dgn laki aku dah tua kot, ataupun kami ni minat citer action pack... tu yg rasa citer ni mcm so so jelah.... tanya feedback dr org lain kata bestttttttttttt gilerrrrrrrrrrrr..... adik pompuan aku pun boleh bengkak2 mata ni balik dr tengok citer tu... tu yg menguatkan aku kata mesti best nih.... lagi satu, sebb anak dara aku si Farah nak sgt tengok citer ni, tu yg beli gak tiket wayang... So gi lah alamanda tengok citer ni.. Tiket  bukan beli 5 mcm selalu tp 9..... plus anak adik aku 3 org dan Hidayah.... wah... ramai nya dekat 1 row aku beli tiket....

Pelakon utama tak yah cakaplah berlakon memang best... especially Q haidar, Farid kamil, Lisa dgn Fazura... Nubhan dlm citer ni pun best gak.  Citer ni mmg lah sedih, bukan tak sedih... nangis.... bukan tak nangis.... nangis bila scene si que bakar majalah photo yg Kasya bagi kat Ayu..... real sungguh si ayu tu nangis nengok si azmi tu bakar majalah tu... haa yg tu aku nangis tanpa sedar.... pastu nangis bila bab Ayu meninggal bersalin tu.... tu pun sedih... satu lagi bab Que belasah ayu tu... mak ai mcm real jek.... agaknya sakit2 rambu Lisa tu kena tarik dgn Que...

Lagu dlm citer ni  pun best giler... lagu yg Gio dan Fillianti Vlee nyanyi tu... mak ai syahdu nya.... sedihnya.... keje kamera citer ni pun cantik sangatttt... yg lain2 tu ok jek... nak ulas pun tak tahu... gi lah tengok sendiri...

So, sapa2 belum gi tengok tu, pegilah sokong filem melayu.. asik tengok citer omputih jek.... he he he..

Tiada ulasan: