Rabu, 25 Ogos 2010

Lafazkan Kalimah Cintamu - Siti Rosmizah

Lama gak tak update novel yg aku baca...sebenarnya ada byk dah novel yg terlepas utk aku update.... setakat ni semua best best belaka.... dan yg paling ditunggu2 di pasaran adalah novel ke 3 Siti Rosmizah yg best tu... skrg ni dia dah ada syarikat penerbitan dia sendiri maka dia hanya melantik Popular aje utk mengedarkan novel baru dia ni.  Jgnlah ada yg cari kat MPH takkan jumpa punyer....

Novel ni???? BEST GILER!!!... semua rencah cukup... kelakar.... sedih... geram.... sweet pun ada.... tp yg paling byk kelakar dgn watak kawan dia dan Kak Kembong org gaji pak dia..... Mencik dgn watak adik dia  Natasya dan ayah dia..... tp ayah dia akhirnya insaf lah bila dah sakit.... Watak ayah dia pun mula2 mencik... aku tak pandai nak kembang2kan citer tp recomendation aku mmg best giler..... aku bagi 5 bintang utk novel ni.... 

Novel ni mcm novel pertama dia Andai Itu Takdirnya... siap mengalir2 airmata lagi... ada novel yg klu sedih tu takat perasaan jek, tp novel SR ni bukan takat perasaan, tp dgn airmata sekali tak segan2 tumpah... baca kat opis, sampai budak opis perasan.... begitulah jiwang karatnya aku.......... he he he......... mana2 pencinta novel yg tersinggah kat blog aku ni, aku rekemen belilah novel ni... tak rugi... tp bgtau siap2lah tebal giler buku ni....

Rate:  5 *****

1 ulasan:

cik jannah berkata...

memang novel ni yang terbaik. . :)