Rabu, 15 Jun 2011

Dinner, Tiara

ok ini second entree aku utk trip ke tiara..... citer psl dinner lak..... kawan mak vogue nyah.... mak je tak vogue sebb tak ada baju purple vogue pun.... tp baju2 mak mmg tak vogue pun..... muahaaa..... dah mak pun tak vogue..... !

malam tu mmg happening.... mula2 aku dgn hubby tak ada baju kaler purple white semua ni... anak2 pun tak ada... ingat tak mo lah ikut sgt tema2 kaler ni.... takkan dah berabis utk byr hotel maka nak diadakan lak baju2 nya?... tp hubby aku kata, be sporting.... ikut je tema... maka, jumaat malam sebelum bertolak tu kami ke jusco equine... mak datuk org ramai nya..... tp lah kan, baju org lelaki ni mmg kurang kaler purple... yg ada byk mcm org muda2.... org2 separuh muda nak masuk tua mcm hubby aku amat lah kurang.... takkan aku nak suh hubby aku pakai tshirt lak.... cari kan lah kemeja T lengan pendek.... utk budak2 mmg senang lah baju purple.... so dah dpt lah.... sorang selai baju... seluar sila pakai jeans ok.... utk ibu, pakai je kaler purple white yg ada kat rumah tu... maleh nak beli lagi.... (ibu yg bagus ni...) 

meriah kan???
ini keluarga aku...
aku dan anak dara ku..... taraaa...
Muiz beratur nak amik makanan...
acara 'Serasi Bersama' yg kat bawah tu hubby masing2 tunggu nak jwb soklan yg telah dijwb oleh isteri masing2.. lantakkk...
jawab bang.... out of 5 hubby dpt jwb 4 soklan, perghh mmg serasi lah..


 Dan pemenangnya goes tooooooo.....

Serius.... game kat dinner malam tu mmg bestt2.... tulah kalau kepala event dia si Belle dgn geng dia tu happy go lucky, game2 dia pun best2... gelak besar je keje kitorg.... 

hadiah lucky draw Comforter... lena tidurku....


geng meja 5, penuh hadiah kami jek...
antara family yg join sekali

Tapiiiiiiii..... yg paling best sekali... acara bergambar sambil perasan lawa......ini acara yg best giler... tak sudah2 bergambar mcm artis.... nengok lah gambar2 kami.... kami sporting tau....


para kameraman yg bertugas secara tak rasmi mlm itu....

Dan..... gambar yg paling aku suka dari kamera Zul adalah gambar ini..... 
muka masing2 terkebil2 dan tk ready langsung...


Maka dgn itu, tamatlah acara kami dgn hadiah yg semua org bwk pulang.. semua org dpt lucky draw... cuma tak semua org dpt hadiah game.. anak aku sapu hadiah game mencari barang baik punya..... 

ini antara hadiah yg kami sapu...


Tahun depan tema Kuning Hitam lak???? emmmmmm......


Tiada ulasan: