Isnin, 20 Februari 2012

Penagih bau cat >>>> ada ke?

Hari ni dr pagi sampai ke petang jam ini.... duk bau cat.... mula2 pagi tadi agak sakit kepala..... bau nya mak datuk.... tajam rasa kepala...... tp sekarang dah ok lak.... eh dah macam nak sedap lak bau ni..... AKU ADDICTED KE?......

tapi serius.... mcm high lah pulak 8 jam duk bau cat ni.... giler babeng tul.... jgn aku addicted minta bau hari2 lepas ni dah lah.... kang ada yg aku suruh abang cat tu tinggal stok cat utk aku hidu hari2 kang..... jenuh lak aku lepas ni..


yg aku heran tu... apa pasal lah abang2 tukang cat ni buat keje mengecat pintu hari isnin ni?... spoil tul mood aku yg gumbira ini... tapi yang terernya ... aku tetap lah melekat kat meja keje aku dekat dgn tempat abang2 tu mengecat pintu2 bilik bos..... 

kat BBM status ada pulak yg buh sakit kepala bau cat..... 

perut dah mual2 dah.... tekat dah sakit2 dah.... jangan esok aku MC udah.... ni nak keja jaga MC ni... tak nanti, rugi lak rm50 allowance.... ha ha ha ha.... 

yg herannya aku masih di opis???? waaa bos aku tak balas bbm aku... boleh balik tak? sebb esok dia ada meeting, which paper dia tak go tru lagi...... 

mcm tak percaya je aku kat opis lagi di pukul 6.15 pm ini..... 

ishhh aku dah mula rasa tekanan.... rasa nak giler.... rasa nak meroyan bau cat ni....... 



Tiada ulasan: