Selasa, 7 Februari 2012

Tiada rahsia lagi...

maka.... terlerai lah teka teki siapakan bakal isteri Faizal Engineer GBD kami..... walau aku tau dah awal2 lagi, tp ku tutup kemas2 mulutku sekemas doktor widya pasang braces aku ni he he he.... 

dah dapatlah kad2 jemputan dr kedua2 belah pihak.... belah ex boss aku.... dan belah Faizal himself.... kalau aku masih kerja dia bawah ex boss, dah tentu lah aku sibuk duk menaip nama kat kad2 jemputan dan mungkin gak di hari wedding nanti kena jadi usherette mcm 1st wedding anak lelaki dia hari tu.... tapi sebb dia  boss aku dan aku dibantu byk oleh anak2nya maka ianya menjadi mudah.... 



Kad jemputan dari pihak perempuan... Haizi anak ketiga boss aku..... 

cantik kad dr Faizal.... kena dgn peribadi Faizal... muahaaa...
yg aku kagum tu, siap prnted nama2 guess tu... luar dalam ok.... perghhh.... tabik..... 

Faizal,

kau mesti perasan ala2 selebriti kan naper akak buh citer kau nak kawen dlm blog akak.....??? sebab kau tak sama taraf dgn faizal tahir lah akak boleh buh.... kalau kau faizal tahir, emmmmmm tak kuasa ok..... 

anyway...

SELAMAT PENGANTIN BARU..... 

(bakal...)


Tiada ulasan: