Khamis, 5 Mei 2011

Citer Training... huk alohhh.. lamanya baru nak update

25 & 26 April..... lama dah ni....
antara wajah2 budak nakal training ku

Aku mencalonkan diriku tuk pergi training anjuran company.... gelak kan? gi training calon diri sendiri.... tarikh asal masa bos aku gi umrah, tp ditukar lak ke masa dia dah balik dr umrah... aku bab2 gi mana2 masa bos tak ada ni agak ralat sikit.... tp kalau cuti ok.... he he he....

Pegi training advance excel kat nearby jek... Advance ok bukan Excel saja.... baca betul2 yea.... perdana menteri pun tak ada amik course ni tau.... rakyat marhein jek amik course2 mcm ni.... lebih teruja bila list nama yg pegi tu pulak nama2 budak nakal yg aku kenal.... wahh dah confirm havocnya.... dr building sini, aku dgn nani pompuan yg pegi... yg lain2 budak technical...

Ini gambar2 masa kat training tu... nak citer pun dah luper dah apa nak citer... tp yg pasti happening dan vogue sangat lah pegi training.. dgn trainer pun boleh tahan loyar buruk....

tu dia, Miss Amelia trainer kami....
 kat training ni, bab makan yg best tu.... happening giler... semuanya sodap2 makanan eh.... tak caya? tanya Nani.... tak caya? tengok gambar ni...

 Punyalah sedap... tu baru 2 jek... nengok lak kami makan..... 
lunch hari pertama... dalam gambar ini Cik Sarimah yea...
minum petang
sedap kan????
masa amik gambar ni berlaku "gempa bumi" tu yg gambar kabur tu.... heeee
ni pun sama lah.....

lunch hat ni yg aku tak tahan... ada bread butter pudding + lasagna.... ya rabbi... best giler....2 mangkuk aku taler bread butter pudding ni

 Eh... apa yg kitorg belajar?... ha ha ha  gambar belajar sikit jek.... gambar makan je banyak....

alahai... ada gak gambar plastik gula2 aku dlm ni?.....
Maka... itu ajelah citer training yg happening kami..... apa2 yg kami belajar kalau tak dipraktikkan mana kan dapat sagu nya kan???? lu pikir lah sendiri..... muahahaaaaaaaaaaaaaaa....




Tiada ulasan: