Khamis, 5 Mei 2011

Will.am & KatE... dah kawin dah... sweet sgt

29 April 2011....

Pewaris tahta negara Britain akhirnya berkahwin lah...... sapa diorg ni kat kita? tak ada sapa2... cuma saja ikut perkembangan semasa dan sejak2 mak Prince William ni dah past away, maka tiada lagi lah perkahwinan diraja yg dpt kita saksikan secara besar2 an.....

Sweet Couple they are:

Gambar2 ni diambil di skrin tivi rumah aku chanel ntv7...

baju adik dia cantik sgt.... admire lah... tp confirm lah bukan saingan aku....




walau rambut nya agak sikit, tp bagi aku dia suwit lah.....
nengok lah cara dia pandang kate... alahaiiii.....

teringat masa aku batal air sembahyang dulu... tp aku lagi kelas dr diorg ni, aku dpt gelang tangan ha ha ha
tulah panjang berjela2 kain, jenuh tersangkut kat keta kuda

So itu jelah citer pasangan diraja tu kawen.... 

masa aku nengok acara ni kat tibi kau feeling feeling perasan lak balik ke 15 thn yg lepas masa aku nak dikawenkan dgn ex boifren aku tu... huiiii kalau lah boleh buat acara grand mcm ni ek...... tp dulu2 tahap aku tu pun kira grand dah....

Tiada ulasan: