Rabu, 25 Mei 2011

Makan2 ofis ku lagi.. besdey Feb ~ May 2011

23 May, 2011

Hari makan2 kat ofis aku setelah last jamuan makan pada bulan 1.... maka di usahakan lah utk buat makan2 kat ofis supaya kawan2 senang hati lagi membayar duit yuran kelab yea..... 

Hanya gambar je yg mampu menceritakan makan2 kat opis ni.... 

Dimulai dgn makanan.... yg kat hujung berbalut tu, ikan kembung bakar.... besar2 ikan kembung dia... kami order dgn kak rose yg biasa kami tempah makan kat opis ni.... makanan dia mmg marveles... dr rumah jiran aku, ke rumah aku, ke ofis hubby aku, ke rumah gm aku, ke ofis aku pakai kak ros ni.... Alhamdulillah setakat ni servis dah harga nya amat memuaskan aku dan makanan nya pun tak lah amik mudah je masaknya... mcm kita2 yg masak lah.....

ikan kembung bakar, daging salai + kentang, sambal udang, sayur campur, daun ulam, buah2an....
sate UK, kek cheese orea dan butterscotch Secret Recipe..
 
keluar tak air liur korang? kami makan2 punya menu mmg terer lah memilihnya.... 

Ini pulak watak2 dalam jamuan kami.... kali ni ada juga yg tk dapat hadir lagi memenuhi korum jamuan... 




bos, ok tak menu? ke tak ok?...
Happy birthday to u ima...
amboi jijan... standby!!!...
ready to eat!..
 


Ini aksi2 sebelum makan lah..... 

Meh kita lihat aksi2 semasa makan....

mula2 ucapan dr MC majlis yg tak dilantik oleh sesapa.. suka2 aku je lantik diri aku.. aku lah si bendahari, akulah si tukang order makan, akulah si tukang citer, aku lah camerawoman.. aku gak lah yg kuat makan.. hu hu...
serious tu muka pakchat.... simpan perut dr pagi ke?

aksi2 makan yg desyum desyum.... ini baru apertizer .... sebb clean n clear lg meja tu...
budak azrul ni baru keje pun dpt hadiah?.. jgn lupa byr yuran tau??..
makan sorang2 kat sudut tu ingat org lain tak tau kau mkn byk ke burn??
alah kak yat!!....  malu lahh... i ni kan jambu....

ini grup speky ek? yg kanan sekali ni bos aku..
kenyang giler bro....
korang dengarlah sembang zul tu....
acara kemas2 ....
bos menurunkan ilmu nya... psstt bos, bonus brp bulan ni?..
cuba cari mana jambu?... cak!!...


comey nya ibu mengandung Sara ni....
dah kenyang, sempat pulak wak aziz ni lelap?...
Maka... itulah citer makan2 kami kat opis dgn ahli Kelab kami seramai 36 org ni.... Alhamdulillah... tamatlah jamuan utk sehingga bulan May.... dah korang... jgn tanya2 lagi makan2 bila tau... tunggu bulan 7 sebelum Ramadhan lak... acara wajib tu.... he he he... 

Tiada ulasan: