Selasa, 3 Mei 2011

Cuti Umum Hari Pekerja.. nengok wayang

1 May, disambut gumbira oleh rakyat malaysia yg bekerja..... yg tak bekerja pun sambut gak lah, sebb nya org2 yg bekerja semua nya cuti... bila org bekerja cuti, cikgu pun sekali lah, bila cikgu cuti, anak murid nak belajar mcm mana, maka anak murid pun kena cuti.... so semua org gumbira lah sebb boleh balik kampung atau jalan2....

Aku balik kampung lah..... seronok nya sebab semua adik badik aku (mcm ramai) balik.... hari jumaat malam tu balik tak jem pun..... hari sabtu balik bangi sbb ada kenduri kawin.... budak2 aku tinggalkan kat rumah mak... bila balik sabtu tu, tak buat apa, gi tengok wayang citer Fast n Furious 5.....


 perghhh... best giler citer tu... tapi budak2 tak leh ikut (anak ibu yg baca  blog ibu ni, sori ek... korang tak leh ikut sebb rate 18thn ke atas jek)... kami nengok kat Pavillion..... nama je Pavillion tapi org2 yg nengok wayang tu semua especially bangsa lain kat belakang aku mcm kampung habis.... memekak jek.... tengok ber couple couple.... bila sorang boifren diorg kuar... lima2 boifren kuar... ishhh lalu lalang jek org nak nengok wayang.... dah lah tu memekak lak.... eee geram je aku rasa.....

nasib baik citer dia best.... dari start sampai habih tak beralih2 mata aku kat screen... dek daring nya citer dia...

pastu muka pompuan2 dlm citer tu tak bosan lak.... Gal Gabot tu alahai.... sweet je muka dia..... watak polis pompuan tu pun sweet gak...

memang best habis, bila Van Diesel bertemu The Rock... memang rock bebeh.... dua2 botak... 

Pesan aku pada yg nak nengok citer ni, sila tunggu sampai tulisan/credit kat end of movie ni habis baru korang kuar panggung, sebb citer dia tak habih kat situ jek, ada lagiiiiii......

Habih wayang kul 1 am... balik rumah terus dan boom sebb esoknya nak gi jemputan kawin.... dan balik gemas...

Tiada ulasan: