Rabu, 14 Disember 2011

Makan kat Ramly Halal Kiosk

14 Dec 2011

tadi gi makan kat Ramly Halal Kiosk yg baru buka kat sek 9 bangi ni.  Betul2 sebelah Yummies... sebenarnya keluar nak  gi beli hadiah tuk bos sempena retirement dia, dah lalu kat situ, makan lah sekali. 

biasalah... sama je dgn burger2 Ramly yg jual kat tepi jalan tu, dia buat lah kiosk lak kat situ.... menarik lah idea dia, dr duk jual burger dgn roti, dia buat sekali cafe kecik kat situ.... 

meh tengok apa yg aku dgn kawan ofis aku makan kat situ tadi...

ini rupa interior kedai barangan mentah dan frozen dia
kaunter order dia

ini packaging dia... packaging nya agak inovasi dr Ramly burger ni, ada kotak kecil yg melekat dgn wrapping  paper dia, so bila kita makan, burger or frankfurter tu tak bergerak lah..

aku order Frankfurter Ayam Special, disalut dgn telur... tp susah amat lah aku nak makan nak angkat benda alah ni ke mulut. sebb cair sgt mayo dgn sos dia sampai terputus roti tu tak leh tampung sosej tu... akhirnya, aku angkat gi opis makan lagi selesa...

ini fun fries dia... agak sedap lah.... tp klu dah sejuk, dia lembik....


Total order set utk 2 org dgn air milo dan teh tarik aku makan td RM12.00.... murah kan?...


Tiada ulasan: