Rabu, 4 April 2012

gara2 tak leh surf internet

4 April @ 12.50 pm

nak citer pasal pc kat opis aku.... screen besar ok, kelas gitew.... tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii selow giler.... manjang nya 'hang'.... apa tah masalah negara PC aku ni....  aku pun heran lah network kat opis ni.... salah kan ini, kata yg itu... salah kan itu kata yg ini.... yg jadi mangsa nya user....

semalam lagi kelakar, network aku kena kacau kat equipment rack tu..... sehari suntuk aku membodohkan diri klik kat PC yg tak ada fungsi.... fungsi keje ada..... tp fungsi internet dan email tak ada..... jenuh aku termenung merenung nasib dan masa depan aku depan PC aku..... mati mati.... hidup kembali aku ingat masalah kabel ke, network kad ke.... ropanya kabel kat equipment rack je??????? buang masa tul......  

dahlah aku puasa semalam.... hujan pulak...sejuk gedik... apa lagi... ngantuk tahap jin beragas lah aku semalam.... sirius ngantuk giler macam tak tidur 5 hari.... padahal puasa nya sehari jek.... he he he.... (tak yah lah tanya puasa apa...)

semuanya gara gara tiada internet ha ha ha..... hilang nikmat keje aku..... huiiii nikmat tu..... semangat arrr.... 

bukan apa.... bila bila tak ada keje sgt..... klik klik kat website lah yg bagi aku duk setempat kat meja.... karang jalan2 merata2 kang... bos cari hilang sokmo... dia pun boleh 'hilangkan' aku terus dari slip gaji nanti....  mana mau? kena hilang dr slip gaji ke.... nak duduk setempat?... he he he....


apa maksud hilang dari slip gaji?.... kena berenti lah cik kak oi.... kalau pun kita tak byk keje or keje dah habis, jgn lah sampai bos tercari2..... itu aku lahhhh... mmg pesen tak jalan2 sgt unless letih duduk... 

dan aku sgt cenderung bgtau bos aku ke mana aku nak pegi... selalu nya ke ofis atas, ke surau dan waktu pulang.... mmg aku cenderung bgtau dia.... so that dia tak tercari2 aku.... emmm jadi kebiasaan kot.... 

 



Tiada ulasan: