Ahad, 29 April 2012

My Trip to Boston 3

25 April 2012
Dah sampai Port Authority, terminal bus dia... perghhh punya laju aku kejar hubby aku... letih lagi, lari lagi... Alhamdulillah manage to be at the station on time..

gambar dari dalam Greyhourn 4 hour non stop bus ke Boston... kelas kau.... bus ada free wi-fi and socket plug dlm bas lagi... maju betul.... idaklah kita boring dlm bas.... tp di waktu ini tiada lah masa nak ber wi-fi lah pulak... tidur lagi bagus.... aku sakit2 badan naik bas tu.... bukan tak selesa, agaknya dah letih kot...



Ini pintu tempat kami Q untuk naik bas... sangat sistematik... 

Sepanjang perjalanan aku amik a few pictures of NY city... aku tak penah jejak kaki ke NY maka tak tau lah is this a true NY city or kawasan yg jauh dr NY... kalau tanya tang Bangi confirm aku boleh jawab... tp high rise dia tak nampak dr laluan kami.... (ok next post baru ada gambar NY ya.... )






 pernah tengok citer Pretty Woman?...

kalau dalam movie citer omputih tu apartment diorg mesti ada ini kan? tp kat NY ni je yg aku nampak... kat tempat lain yg aku penah pegi tak ada lak emergency tangga di setiap building dia.... almost setiap biji bangunan tu mesti ada tangga belakang dia mcm ni....

 aktiviti lepak diorg....







Tiada ulasan: