Khamis, 5 April 2012

Pesta Buku Antarabangsa 2012



sangat sedih tahun ini tidak dapat ke Pesta Buku ini sebb aku kat Boston masa ni uwaaaaaaa.... best giler sebb selalunya dapat pegi...hu hu..... kalau pegi tu confirm borong novel.... pastu bawak anak2 seronok diorg dapat beli buku kehendak hati diorg.... 

aku memang dah bertahun2  gi pesta buku disamping nak beli novel aku, aku nak pupuk minat cintakan buku kat anak2 aku.... memang aku ajar anak aku suka membeli buku dan membaca tak kiralah buku apa so that diorang ada lah ilmu tinggi sikit dari orang yg  tak suka membaca... karangan pun nanti bagus bila suka membaca.... 

tapi anak bujang aku tu lah... dah lah tak suka membaca, pastu malas lak nak buat karangan... eeeeee karangan UB1 dia baru2 ni buat gelak aku je baca.... hancusss.... kelakar pulak... style budak lelaki kot... 

tahun ni kenalah minta kirim kat adik hubby belikan  buku2 yg seperti di bawah ini.... 

arghhhh... Kaki Novel ni mmg suka tau kuar buku best2 serentak.... jenuh nak simpan duit nak beli .... 

tapi buku Acik Lana dah beli online.. tunggu masa untuk sampai jek.... tak sabar nak baca... mesti best....


Tiada ulasan: