Isnin, 22 Oktober 2012

Puding Trifel... order dari kawan opis..

ini puding trifle yang aku order dari kawan opis aku Azizan Mamat.... dia ni lelaki ok bukan pompuan... kang asal nama azizan adalak org ingat pompuan... puding ini memamg dia buat... wife dia buat kek2... dia buat puding2.... kagum kan?... aku kagum arrr....

aku penah makan trifle yg simple2.... tp yang ini aku rasa paling greatest yg aku penah jumpa dan makan.... 

Harga? RM55..... ok.. mula2 aku tengok blog dia aku rasa macam mahal jek.... puding rege 55? tapi korang patut cuba rasa ni..... memang handal sodap eh... aku bab makan ni kalau mahal but worth for buying aku tak berapa nak kisah.... so bagi aku harga ini sepadan dgn rasa dan rupanya.... size dia memang besar dan tinggi.... tengok ajelah dr cup yogurt tu korang tau lah besar mana kan?.... 



nahhh.... teruja tak menengoknya?.... baik2 air liur tu cover sikit... 

seriusly, cantik dan yummy kan?...

semua ahli keluarga aku termasuk adik dan anak2 adik aku suka..... dan mereka suka makan tapi tak suka nak beli.... nanti beli, aku kena bagi lagi.....  emmmm..... 

ok ini blog wife dia kalau ada sapa2 nak place order yea... ada macam2 puding kat dia ni bukan takat ini ajek... kek2 pun ada


http://gulahangus.blogspot.com/search/label/PUDING%20TRIFFLE

Tiada ulasan: