Selasa, 18 Februari 2014

RJ yang ku semai

aku dah janji kan... nak tepek gambar semaian RJ aku.... 

uwaaaaaaaaa smlm aku siram RJ, aku heran, naperlah pasu pasu kat tengah2 tu rebah2 daunnya.... mcm di duduk sesuatu... yg lain elok lak tegak..... 

aku suspek.... ayamm !!!.... 

adakah ayam liar tu dah jumpa port baru utk tidur?.... ooo sedih sadis.... tapi sampai sekarang aku dan en hubby dan jiran aku tak terserempak lagi dgn ayam yg tidur atas semaian aku.... memanglahhhhh.... dah waktu ayam tidur tu sama dgn waktu manusia tidur..... kita tak terserempak dia... dia pun tak terserempak kita.... 


baru banyak ni je semaian aku....

yg 3 pasu tu bunga rose yg aku cuba2 nak letak di luar... harap2 tak kena rembat lah... tapi elok lah pulak bila letak di luar... terus hijau daun2 yg kuning2 tu... sihat sungguh sbb cukup matahari... 

aku nak jadikan area ini penuh dgn RJ.... moga2 menjadi ya... sbb ada juga org yg tanam RJ tak berbunga ok


Tiada ulasan: