Jumaat, 8 April 2011

Last day @ Orlando

Emmm..... relevan lagi ke tajuk ni?... sebenarnya once aku dah touched down KLIA 1 April hari tu, aku terus tak buka2 blog aku.... scroll scroll mcm tu jek.... nama nak update blog tu belum lagi.... tapi atas permintaan kawan2 aku yg tanya, mana gambar last day kat sana, maka dengan ini..... dipersembahkan gambar2 utk tatapan kawan2 kesayangan semua..... (cewah... feeling2 artis lak....) uweeekkkkkkk..... 

Hari terakhir aku mulai dgn join brekfes dgn semua peserta conference... 
with John and Yea from Philiphine
Maria (Yea), Azza and me
 

with Mary Kay from Boston
bersama ibu kepada Bruce dan her daughter Heather  14yrs old... tinggi seh....
Ok, now layan pulak gambar2 kat persikataran Swan and Dolphin Hotel tempat conference hubby berlangsung.  Hotel ni emmmm.... lawa beb... dikelilingi oleh tasik buatan.... 

aku rasa mcm pokok yg rendang di antara pokok2 kelapa ni...
 
 Korang ada tak nak tanya, sapa amik gambar ni kalau dah dua2 pompuan cun ni ada dlm gambar? jawapan nya mat salleh2 ni semuanya baik2... diorg akan selalu offer diri utk amik gambar kita "do you want me to take your picture?" so, org malaysia, better u guys pun buat mcm tu lah kalau nampak pelancong2 terkial2 amik gambar diorg.... kadang2 diorg nak suh pun segan nengok org2 kita laju je jalan.... seriusly... aku mmg puji diorg bab2 mcm ni..... emmm tapi.... ini mungkin kat area2 yg diorg ni semua family type... mana yg kat urban2 area tu mungkin ganas dr kita kan?... well kita judge sendiri lah...

 

 

Ok gambar kat area hotel ni dah habis.... next gambar kat area airport lak.... part tu best he he he....

Tiada ulasan: