Jumaat, 22 April 2011

Practical Trainee Ikhsan

Today is your last day kat sini ek..... 

tu dia, otograf kat bola Adidas tu.... gempak tul....  yg tulisan merah tu aku punyer lah.. aku mesti nak lain dr yg lain kan??...

budak Ikhsan ni best.... dia ni mula2 dtg kat sapura buat prektikal agak sonyap..... tapi lama2 dia dah byk ckp.... dia budak prektikel Ui.tm Arau.... nunnnnnn jauh kat utara.... tapi sayang masa kamu habis, kami tak dpt nak buat farewell sebb tak ada special event utk kamu.... kesian kamu... nanti bila kitorg nak buat next birthday party kami panggil kamu ek..... 

Dari pemerhatian aku.... budak ihsan ni

1) muka maneh...
2) rilex
3) peramah
4) hormat org tua ... bukan aku..... aku muda sikit dr org tua.... 
5) hormat org muda dr tua..... haaa ni level aku... 
6) patuh
7) keje??? aku tak tau.... sebb dia department MIS maka org MIS je tau nak evaluate dia...

So Ikhsan.... good luck for your future.... dengar nak further study to degree level.... baguslah... sekarang ni nak keje semua nak pakai degree....

Tapi kan Ikhsan, dialogue yg akak tak dpt nak luper pasal kamu adalah:

Akak:  sapa nampak kak Jambuuuuuu....
Ikhsan: (dgn pantas nya dia jawab) dia kat tandas...
Akak:  (dgn muka cuak) eh mcm mana kamu tau kak jambu kat tandas???? emmmm
Ikhsan: sambil tarik topi nak tutup muka dek malu (sebenarnya aku tau dah dia selisih dgn jambu nak gi tandas tp saja nak sakat dia) "saya jumpa dia masa kuar tandas...."
Akak: haaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

ok lah tu Ikhsan, seingat akak lah... akak tak ada kenangan mengusik jiwa dgn  budak2 prektikel tau.... yg akak buh kat blog akak psl  budak prektikel pun tak dak lagi tau.... kau sorang jek..... sib baik anak akak kecik lagi.... kalau anak akak  besar, akak suh kau ajar dia..... (apa? ingat akak nak buat kau menantu???) he he he

Tiada ulasan: