Jumaat, 2 Mac 2012

Restoran cantik

kali ni nak post pasal ada satu restoran kat ofis hubby.... tak penah aku gi makan kat situ... eventho adik aku pun tak penah ajak aku makan kat situ... dari luar mcm biasa jelah restoran semacam seadanya... kan.... tetapiiiii.... seperti kata hubby aku, interior restoran ini menarik..... so let me judge..... 

memang menarikkkkkk!..... sangat cozy dan cantik..... aku suka sbb dia berlatar belakang kan english style... mungkin pemilik restoran ini suka dgn english style interior... 

hubby aku cakap makanan dia murah...ada set lagi... okkkk.... bukan sbb murah tu yg dia bawak kami makan sebb masa tu dah pukul 3 pm, tapi nak cari kedai yg jual nasi putih... mana ada lagiiiii.... hubby bawak kat kedai ni... mungkin dia penah makan kul 3 pm kat kedai ni kot ha ha ha.... 






Cantik kan???? rilex je duk dlm ni dgn org yg tak ramai... he he he

Ok skrg citer psl hidangan set lunch RM5/hidang yg ada kat kedai dia... memandangkan kami dtg kul 3pm... maka asam pedas dgn tomyam je yg ada.... tapiiiii sedap amat lah weh....  siap dpt air sirap lagi tau....


asam pedas ikan pari utk hubby, asam pedas ikan kembong utk aku
alas meja pun cantik tu....


set tomyam utk farah dan muiz... ada telur dadar dan sambal belacan lagi... 


Sesiapa nak tau restoran ni kat mana, clue dia depan Jusco Equine Park...

Tiada ulasan: