Ahad, 23 Mei 2010

Bertemu teman sekolah Vokasional Sban Batch 88/89...

Semalam...... adalah hari yg paling besttttt gilerrrr dlm hidup aku..... bertemu dgn kawan2 lama masa form 4 dan form 5 dr Sek Men Vokasional Ampangan Seremban.... diorg ni dh berkali2 buat gathering cuma aku jek baru ditemui dlm FB.... tak  tunggu lagi, balik dr Chicago hari tu terus buat planning nak jumpa diorg... Nak gelak tu si Dila yg cuba message aku kat FB tanya aku ni kawan  sekolah lama dia ke semasa aku di Chicago?... Ya Rabbi nak melompat aku bila dpt jumpa diorg semula after 20 yrs..... masa aku kat KL tak ada nak jumpa2 dlm FB.....  anyway.. aku mmg suka gembira tak terkata dpt jumpa diorg semula....

Inilah antara kawan2 baik yg aku jumpa semalam.  Diorg ni antara yg rapat dgn aku masa kat dorm dgn sekolah dulu...
Dari kiri, Ayu, diriku, Huda, Ecah... 

Dr kiri Linda, Masliza, Zura

Aku dan Huda.  Huda ni duk kat Sek 3 bangi tp aku tak penah jumpa or tau... punyalah duk hantar anak tuition setiap minggu kat area rumah dia rupanya...  

Zura dgn Acik Ita....

Kak lin, business tudung, keje kat area SIB dekat Kagumas, tp tak penah lah terserempak dgn dia... what a small world....

Ayu dan aku.... 

Ecah yg funny duk citer pasal anak dia.... Mas gelak besar dgr....

Setakat ini baru inilah kawan2 yg aku jumpa... Linda dah balik awal.... nak kira stok tudung...

Apa2 pun aku mmg seronok semalam....

Tiada ulasan: