Ahad, 2 Mei 2010

Dinner wt Hubby's Fren

Malam tadi hubby ajak gi dinner kat Baba Palace, Halal Restaurant owned by Pakistani.  Kami pegi 2 taxi- Couple from Manila, John and Yee (tak tau nak eja nama), Shirley dr Singapore, Mr. Hew dr Malaysia dan Mr. Dennis dr Hong Kong.  Diorg ni semua professional people..... Tp peramah...

Seronok gak rupa2nya diorg ni pun dream of nasi mcm aku gak sepanjang kat sini tak jumpa nasi lagi.



Dr kiri, Yee, Shirley dan aku.  Diorg ni sporting habis...

Masa balik tu kami naik Metro train dia.  Emm.. agak terkial2 gaklah mana nak benti, mcm mana nak beli tiket metro ni.  Almaklumlah diorang2 ni jenis org tk naik public transport... he he he kelakar gak.  Tp aku tabik kat Shirley tu, sampai2 je dia kt sini dah ronda2 Chicago sorang2 pegi factory outlet lagi.  Siap bagi alamat nak pegi sana.  


Mr Polis ni sebenarnya ronda naik basikal.  Aku minta izin lah nak amik gambar dia... dia ada partner sorang lg tengah on duty.  Kira baik lah dia... sebelum ni aku nampak dia ronda2 sambil2 tu duk tegur org2 lalu lalang tanya "how u guys doing?"..... aku rasa berhemah lah polis mcm ni.... dr polis malaysia jalan2 borak2.... ishhh marah lak polis malaysia yg baca ni kang... tp itulah hakikatnya... sepanjang aku jalan2 kt malaysia belum lagi lah ada polis tegur2 org sambil duty.... so, aku tak nampaklah lg kehemahan diorg..... Tp aku rasa dgn tourist diorg ada buat kot, aku je tak tau....

Tiada ulasan: