Sabtu, 8 Mei 2010

Transit at Doha Airport

Hari ni hari Jumaat ke Sabtu ke aku pun dah confuse....  keluar LA hari Khamis, sampai Doha dh malam, sampai KL dah sabtu... bukan aku aje confuse, stewardess dlm flight td pun confuse he he... Flight 13 jam mmg memenatkan aku, dgn aku yg kena selsema jangkitan dr hubby.... sebelum naik flight dr LA td telan ubat, sebelum naik flight kat JFK td pun telan ubat lg... semata mata nak bagi aku tak ganggu org lain dgn sok sek hidung aku ni....

Now aku kat Lounge kt Doha Airport, mandi2 dgn minum2, dgn makan sementara tunggu flight ke KL pukul 2.20 pg... 7 jam aku kat airport ni.... byr je lah USD 40 utk rilex2 kt sini, kalau tk bersapau lah kat luar tu.... adoi laaa.... hubby aku mmg mcm tu, asal transit lama sikit mesti masuk Lounge mana2 airport utk hilang letih..... aku ok je... walau bagi aku USD40 tu banyak tp berbaloilah dgn kerilexan yg kami dpt dr bersapau keliling airport... nak shopping duit dh kurang....

Ada gak kawan2 tanya bila nak update gambar masa aku kat LA, masalahnya sepanjang 2 hari kat LA, jalan jelah keje kami dr pagi sampai ke malam.  Balik aje, mandi2, boom tidur.... tak ada nak usik apa2 dah.... 2 hari suntuk berjalan... balik rumahlah baru leh update....

Gambar???? huiiiiiii jgn ckp lah byknya.... kok meluat je org nak nengok he he he.... tp tak pelah ini blog aku.... gambar aku, suka hati aku.... he he he....

Tp esok hajat hati nak ajak hubby aku gi tengok kakak kat ofis aku masuk ICU sebb kena mild stroke.... kesian dia.... aku dpt berita dr ofismate via facebook td (semalam???).... 

Tiada ulasan: