Isnin, 12 September 2011

Qua.lit.y Camp.aign Day

9/9/2011 (cantik lak tarikh yg dipilih)... adalah Group Quality Campaign 2011 Peringkat SIB...

Bertempat di SIB, kami semua kena pegi meramaikan pelancaran Quality Campaign ni... GBD ada booth kat situ... yg berusaha adalah staff gbd lain... aku berusaha masuk meeting jek.... sebenarnya jemu dgn jelak buat2 keje mcm tu... berbelas taun, ditambah tau lak adanya org lain yg boleh buat kan... lagi lah tak minat nak berusaha.... tp aku tak lah amik credit kat keje yg aku tak buat... ha ha ha....  

Majlis bermula pukul 8.30 pagi.  

Ana, Ima dan myself
ini wajah2 yg berusaha..
pemandangan
khusyuknyaaa... dgr ucapan
merahnya.... meriah....
antara dept yg mengambil bahagian..
penjaga booth...
gi jalan2 kat booth org lak collect hadiah...
antara hadiah dr booth kami bertema oren...
The judges..
soalan no 5 tu best.. ada gak terselit nama aku... nak gelak, org HR pun confuse sapa keje dulu.... tetttt.... salah jawab tu ...
nengok para2 penjawab soklan dan para pemenang.... pemenang buah oren jatuh kepada Belle...

Ima and Jambu
Norini and myself....

So, itulah aje cerita bergambar dr quality day kami... yg aku ingat, ayam masak merah utk lunch hari tu sodappppp....

Kepada yg berusaha utk kempen ini, terima kasih kat u all kerana majlis ini meriah....

TAMMAT.....



Tiada ulasan: