Ahad, 18 September 2011

Raya rumah my beloved Brother

Adik lelaki aku buat open house... emmmm.... wife dia agak pandai gak masak... rajin lak tu bertanya apa yg adik aku suka makan.... belajar buat laksa... mmg marbeles.... so jemputan thari adalah akak2 dia yg 2 kerat ni jek.... kami sampai dlm kul 1..... menu dia? emmmmm happening..... Laksa Penang, Mee Kari dgn nasi impit kuah kacang.... sedap2 gak masakan dia.... terer arrr.....aku dgn anak2 aku dgn family adik da aku sebat semua menu dia.... 3 menu... tiga2 kami rasa... perghhh kenyang setahun aku.... org lak belum sampai... apa lagi... mcm masak utk kami jek.... 

dah penat makan, kami buat sesi bergambar... sesi bergambar di mana2 saja... dgn kamera lawa aku ni confirm gambar pun lawa....
makan time...
dari kiri, Ikin (wife adik aku), adik no 2 aku dik da, dan aku si kakak sulong.. kat pangku tu Ika yg keletah anak adik aku...
Alya, Amer, Ika dan Muiz
i love this pic the most....
Ika mmg suka pegang tissue ek...

emmm.. wani jumpa farah = gossip.....
Heros in my heart.. dr kiri Muiz, hubby, adik ku, remy dan Amer...
best ar gambar ni...

Tiada ulasan: