Isnin, 26 April 2010

Bila ek kita nak ada baby sendiri....

Tengoklah gambar anak adik aku..... Nama dia Nur Syamimi Zulaikha @ Ika... dia ni punyalah debab membesar tak kecik2..... sekali jumpa debab, sekali jumpa debab... keje dia main jek... kalau kena mood dia nak gelak, manjang nak gelak dgn berborak jek.... Gambar2 ni snap semalam masa aku buat makan2 kt rumah aku. Eeeeeiiii... geram giler aku dgn si kenit ni... pipi dia labuh dek tembam nya pipi dia.....
Aku lah org pertama yg basuh berak dia masa kat hosp serdang 8 Dec 2009 hari tu.... ada ke sampai2 je aku kat hosp nak gi visit dia, ibu dia suh aku basuh berak dia. Dahlah aku dah lama tak basuh berak baby. Si muiz pun dah 9 thn lebih dah skrg.... imagine lah brp lama tak basuh berak baby..... tapi sebb anak buah punya pasal... aku buat2lah mahir...... padahal terkial2 gak aku hari tu....
Semalam Muiz main2 dgn ika tup tup soklan dia "ibu, bila nak bagi baby kat adik..? adik nak baby"... adeh.. ingat baby ni main dpt2 mcm tu je ke?... ishhh dia tak tau honeymoon dah berkali2 dah gi oversea.... jadi nya tk dpt gak... ishhh..... soklan boleh buat ibu kamu ni pitam lah....
Anyway, congrate to Siti Nur kwn sama keje yg baru je diberitakan telah hamil anak ke 2, yg jaraknya 7 thn..... Seronok dengar org pregnant.... kita ni last pregnat pun tahun 2004.... tp tak lekat... gugur gak lah kali ke 3......
Apa2pun .... aku bersyukur ada sepasang anak yg aku kandung sendiri dan membesar depan mata ku sendiri..... Alhamdulillah.....

Tiada ulasan: