Jumaat, 30 April 2010

Jalan2 sorang kat Macy Chicago

Tadi kan, aku jalan sorang2 kat area hotel.... jalan lah ikut gerak hati.... tup2 jumpa Macy.. tu dia... laju ni kaki jalan nak sampai kat macy. Sebenarnya tak bwk kamera. Ingat hubby bwk kamera kecik 1 je which dia dh bwk gi meeting td. Rupa2nya aku punya sony pun ada lah... aiseh.... aku berkenan nak amik gambar lrt dia. Bukan LRT tu yg aku suka tengok, tp dia punya rel tu mmg old pesen. Mmg dolu2 punya style... tren dia pun dulu2 gak. Nantilah, aku kuar balik jap lg aku amik gambar.
Skrg ni nak kongsi gambar kt dlm Macy. Curi2 tu amik gambar guna blackberry aku. Buat2lah mcm aku baca sms. Aku tk tau lh boleh amik gambar ke tak. Aku ni penakut sikit, sebb aku pakai tudung kan, aku takut aku menyukarkan keadaan nanti dahlah jalan sorang2. ishhh biar lah penakut di tempat org dr berani tak tentu hala.... bukanlah nak salahkan pakai tudung, cuma aku ni mmg penakut... dah lah yg jaga tu pompuan2 black yg besar2 size dr aku....
Tu dia aihhhhh..... idaman ku di depan mata.... semua ribu2 je lps convert to MYR.... emmmm ... nak gi factory outlet dulu, nengok kalau tk ada baru cari kat sini.\
Bukan takat Coach, Fossil, Aigner, Le Sportsac, Nine West, Guess pun melambak kt sini. Beg Samsonite half price... emmmm .... Perfume mcm2 dah aku bau naik pening kepala aku membau... dah naik lupa mana bau yg harum... nak beli, kena bau lagi sekali lah. Takpun bwk kopi nyahkan bau sebelum tu sebelum bau yg lain. Lama2 mabuk todi....

Tiada ulasan: