Rabu, 20 Oktober 2010

Jamuan 20102010 di ofis

Hari ni, 20.10.2010, cantiklah no tarikh ni, aku tolong organise kan buat jamuan duit kelab ofis aku setelah sekian lama kitorg tak makan2.  Aku berfikir kali ni aku nak buat jamuan yg elok2 dan proper tak mo mcm dulu2 main dan or tangkap muat jek... Nasi Arab bungkus, makan mee dlm bekas polisterin tu..... rasa sungguh tak proper.... so, aku ada idea gunakan kenalan2 dan chanel yg aku ada yg aku sendiri suka dan tak meralatkan aku tuk organise makan2 secara buffet lak.... mmglah kalau ikut 30 org punya selera, mcm2 pulak nak makan nya... tp aku come out with idea, nasi beriani lauk ayam/kambing... buah potong, puding koktel dan air sirap + oren.... semuanya baru RM11 siap pinggan, cawan senduk bagai.... suami kak ros tu dtg hidang, susun, kami tinggal makan jek... kan mudah tu? tak yah susah2 nak atur lah apa lah.... nampak lah kelas sikit kan? cewahhh... 

Antara makanan yg kami persetujui adalah:

 Nasi Beriani
Kari Kambing
 Ayam Masak Merah, order utk 20 org, tp kak ros bagi byk sungguh... dan besar2 lak dia potong tu.. thanks kak ros... 
Dalca Sayur..
Acar Jelantah pun ada
 Air sirap + oren... sedapnyaaa...
 
The Presentation..
 Puding koktel + buah... menarik kan? puding koktel dia best giler.... 
Sate yus... tak best nya.... mula2 plan nak cari sate UK, tp rupanya tak start mengipas lg sate nya, anyway thanks to wani & zul lah sbb pegi cari sate ni sampai dpt...

 Chocolate Brownies, beli dr sepupu Zakiah.. sedap nyum nyu,m...

MEE UDANG.... lupa nak amik gambar.... alamak!!!!...

 inilah teman2 perempuan kat opis yg jd penghibur kami, the rest semua nya lelaki... sebb sikit punya pasal kami semua close to each other... sayang semua nya....

aku suka gambar ni.... muka masing2 ikhlas je bergambar he he he....

 Ini acara buka plastik sate...
 emmmmm geramnyaaa.... nak makan semua lah sate ni....



Tiada ulasan: