Jumaat, 29 Oktober 2010

Kumpulan i.c.C - MINnI CONVENsION


29 October 2010, berlangsungnya persembahan pertandingan mini ICC.  3 Kumpulan bertanding.... kumpulan Account, Kumpulan HRA dan kumpulan ckami yg dtg dr berbagai2 background dept

Kami attend meeting ni sebulan sekali... mula2 persepsi dan perasaan aku pada ICC ni mmg menyampah dan tak suka (sungguh jujur statement aku... marah ahli kumpulan aku he he..).  yelah.. aku dah 10 thn tak join ICC sejak aku jaga bos aku skrg ni..... tup2 nama aku naik utk jd ahli salah satu kumpulan ICC.  Ya rabbi.... terkejut den.....

Yang lagi kelakar, separuh dr ahli kumpulan kami baru nak participate dlm ICC... nak harapkan ahli lama jelah... he he he... maka dgn terkedek2nya aku pun buat lah ICC tu sama2 diorg..... walau pun kumpulan kami adalah kesinambungan dr ICC lama tapi kami tak copy paste semua data..... ada gak desas desus kedengaran yg kami copy paste data.... aiseh... tk main lah.... kami buat betul2... naik poning si sairul mengexplen kat mak2 org yg susah nak paham ICC ni..... sori ek serol... kami ni blur.....

Ahli Kumpulan kami diketuai oleh 2 org fasilitator.... Sairul dan Suhaimi.... 
 Aku dan Fatimatun
Dari kiri, ketua kump Helmi, Fasi Sairul, Mawarni dan Ku Halimah
Dari kiri tudung pink, Nelly, Sarimah, Azura, Azriati dan Hasnaa
Ini masa kami tengah rehearsal nak buat persembahan.... sakan oooo ahli kump yg lain nak menang... aku ok je, ada gak dlm hati nak menang menengokkan kesungguhan budak2 ni... berbaloi lah... 
Lagipun budak2 ni happening giler... tak kering gusi ketawa setiap kali meeting.... 

Ok ini masa mini konvensyen... tak adalah apa nak dibanggakan pun.... walau ada 3 kump, dan kump2 lain pun bukan serius nak masuk pun, tp kami rasa banggalah sebb dpt siapkan 1 bahan yg kami buat dan usahakan sendiri.... tak kisahlah masa konvensyen sebenar 13 Nov nanti kami tak menang or dpt no last sekali... at least, sikap daya saing tu dh ada.... 

 Para presenter dimulai dgn Mawarni... saja pilih dia ni sebb suara sedap kasi curi tumpuan jap... dari kiri, aku, wani, az, fatimatun, zura dan model hasnaa...

 Ini pula para juri dan penjaga masa.... aik??? sairul, bila lak kamu join juri ni... bias ni bias ha ha ha....
ini..... aku lak... huiii semangat tuh..... presenter ke 2... rata2 suara kami yg present ni lantang2 belaka... dan yg paling suprise sarimah ariff pun present.... cayalahhh....

Apa2 pun diucapkan tahniah kpd semua ahli kumpulan baik yg lama atau yg baru...... walaupun akak tak minat pd mulanya dgn ICC ni, tp seronok bila adanya korang sebagai ahli kumpulan.... serius gempak giler.... happening giler... naik tegang pipi dgn dahi akak duk gelak sakan sepanjang meeting dgn korang... 
Jumpa lagi pd 13 November nanti.... berpeluh den haaa....

Tiada ulasan: