Rabu, 20 Oktober 2010

Wajah2 teman ofis ku... exclusive nie..

Haaaa... ini very the exclusive.... susah nak saja2 amik gambar ofismate aku.... tak ada lah kuasa aku nak arah2 kamera kat muka diorg waktu diorg buat keje.... dahlah muka masing2 stress beku jek... ada yg baling monitor pc kat aku kang.... he he hari ni sebb ada jamuan so aku dptlah amik sebahagian wajah2 dr ofismate aku yg baik2 dan sayang semuanya.... 

 Jambu yg rajin, masa ini lah.... he he he... 
Elani yg takut dagu dia terjatuh he he...
 Wani, junior secretary.... 
 Kiri: Azlan
Kanan: Aiman
 Kiri: Aizat yg baru masuk keje 2 hari
Kanan: Zuhaifi: student dr German yg baru masuk keje 2 bulan... 
 Kiri: Faizal..... Tahir???? ha ha
Kanan: Awie........ rockers????? no no no....
 Kiri: Hisham
Kanan: Tajul padayappaa....
 MIS Dept... Kiri: Yus
Kanan: En Rahman
 Jambu again...
Kanan: kak faridah,super duper senior secretary...
Kiri: Aziz Assuan, best ICC facilitator in town
Kanan: Nurizan, best no talker in office he he he.. 

 Kat ofis kami ni, setiap pagi, setiap pagi without fail dr hari pertama aku keje kat sini 16 thn lepas, hinggalah hari ini, kami akan membaca doa, tazkirah dan info2 berkaitan keje...
Dulu, masa aku kt bahagian manufacturing siap ada senaman lagi..... tp la ni masing2 dah cukup sihat, tak yahlah senam2 senaman lagi.... jenuh pulak nak tertonggeng2 bersenam.... tak pasang lagu jek lagi... klu pasang jd senam rabik lah he he he.... 

Huh... lurus nya zul.... selalu asik lah goyang2....

Tiada ulasan: