Isnin, 7 Februari 2011

Berkelah ke PD


Hari kamis 3hb Feb, cuti CNY..... kami plan nak gi PD... tp tak jadi sebb nengok ramalan cuaca kat yahoo weather tu hujan.... tapi dek kesian kat anak2 on lah balik program tu..... maka call lah makcik yg kat Klang tu suh dia siap sedia utk berkelah.... masing2 bwk pot luck masing.... makcik aku bwk lauk bestt.... mak aku bawak rendang ayam.... adik aku suh bwk nasi putih jek, tp dia sampai kul 11.30 pg..... punyalah lambat.  Aku sampai kul 8 pagi, tempat nak diri kemah pun dah tak brp ada sebb dah ramai cop tempat berkelah.... sib baik aku kuar awal, klu aku lambat, jwbnya tak dpt dirikan kemah lah....
Kul 11.30 baru sampai? jem katanya nak masuk PD..

uwan aku sibuk mak aku tak sampai2 lagi.. dah sampai suka hati dia..
 

seronok nya main air..

Amer...
senyuman paling manis dr Alya...


desi penat main air, duk tepi periuk..
adik pompuan ku dgn hubby dia..
eleh wani... rajin ek buat keje sekolah dlm kemah... tau lah tak leh mandi... ha ha
cik man dan abah...
suka nya dia....
makanan yg kami bawak... tu dia... meriah kan?...
beginilah ramainya org kat PD hari tu....
 alhamdulillah cuaca sangatlah elok hingga ke petang... cuma masa nak keluar dr PD tu, jalan ke PD amat lah jem berkilo2 meter panjangnya.... cuti lama, so ramai lah org.... 

Balik tu aku hantar uwan ku balik Serting....

Tiada ulasan: