Selasa, 22 Februari 2011

Minum pagi di Maeps

Ini citer Sabtu lepas.... waktu kejadian, 19 Feb....


Hubby tak do
Daughter, pegi sekolah ganti
Son, kem pengawas....

agak2 korang, apa orang yg tinggal kat rumah ni nak buat?.... aku dengan si desi lah..... emmmm dah pukul 8.30 am aku lapar.... padahal hubby dah belikan sarapan dah.... tp konon tak best, mengader ngader sungguh.... 

Aku si kakak majikan: "Desi, jom kita gi pasar tani mardi nak?"
Desi: buat apa?
Aku, si kakak majikan:  "Beli baja, baja kan dah habis... cari racun semut sekali... habih pokok2 aku semut tu"
Desi:  "Jommmmm...." jom aje kamu ek...

sedap giler laksa dia...... sirius.... confirm sabtu ni nak pegi lagi....
 Inilah 1st time aku dtg pasar tani ni.... emmm menarik gak tapi tak besar mana pun.... tp tempat makan dia happening... singgah jap pekena laksa dgn desi.... perghhh..... sekali sekala best gak brekpes sendiri2..... laksa ni mmg yummy.... sedap bangat sih..... 

korang mesti heran kan? apasal dgn maid pun boleh gi makan.... haaaaaaaa tulahhhh..... maid ni pun manusia, klu dia boleh ngam dgn aku, apa sal tak leh lak? asal nama maid kena jadikan dia maid lah ek..... dah 7 thn dgn aku, dah tentu lah dah kenal hati budi......

Desi, syyyy.... rahsia kita berdua tak leh citer dgn org tau?..... syyyy...... muahahaaaaaaaa....

Tiada ulasan: