Rabu, 2 Mei 2012

My Trip to Boston 8 ... ronda2 downtown..

26 April 2012

Cuaca kat Boston ni buat aku jadi lisut... sejuk giler... tak tertahan kalau nampak angin2 goyangkan pokok.... haruslah aku menggigil jap lagi.... sapa2 yg berbadan besar, rilex lah sebab lemak masih banyak menyimpan suhu badan... mcm aku dgn Mr. Sharul... mmg kalah.... sebab kami comel ha ha ha... ooopsss Aza jangan marah... 

 hubby depan bus tour Boston... USD26 per person..
 kat menara jam ... terik bukan main cuaca tp sejuk jgn cakap lah... 

me and hubby... ala2 loving lah.... he he... panas badan kejap kena peluk he he..

 lepak kat taman dia... feeling2 apart of orang putih lak... org putih tu pakai suar pendek... aku kata sejuk? org putih tu mmg tak betul.... sebenarnya s ejuk berangin.... agak2 paham tak?...


 dari jauh dah nampak dah.... he he he...

 sedang berjalan2.... nampak lah org ni punggah pasu bunga isi bunga yang nak diletakkan kat jalan tu... emmm tanam sekejap jek pastu punggah.... sebb tu diorg boleh buh mcm2 kaler bunga dalam satu2 pasu... kt msia ni, kau tanam lah dlm tanah tu pastu bela bagi berbunga he he...




T-shirt kiriman adik Shahrul Nizan budak opis aku...akak pun beli sama ok sebb sgt cantik...
budak gelap ni.... keje dia asik menari jek.. semua lagu2 ala2 boogie lama2 dulu.... asal habih satu lagu dia tanya, 'do u know this song?... do u know the singer?"... konon2 kami tak tau lah tu.... tp he is funny lah... memang menarik perhatian lah perangai dia.... 

pastu nak gelak tu ada satu singer tu aku mmg tak penah dengar langsung... lagu dia pun aku tak penah dengar... tp lagu dia best lah.... 

dia kata "my granny used to listen to her... do u know this singer?"... sila baca dengan style budak2 kulit hitam ek...
  aku tanya dia balik "is she an history now?''' 
"yeah.... of course... she's dead a longggg time ago....."

aku jawab... "no wonder i never heard of her... she's dead...."

pastu dia gelak besar... dia kata dia terkena dgn aku.... 

dia cakap kat hubby aku 'she's funny... she got me..." 

ater.... penyanyi tu dah tua... nenek dia je yg kenal... aku mana lah kenal....habih semua video clip dia nak tanya....

Tiada ulasan: