Ahad, 2 Januari 2011

Arghhhh!!! tak selesanya mulut aku...

Hari ni ni hari ahad... esok budak2 nak masuk sekolah balik di tahun 2011.  Hari ni duk rumah tak gi maner2... nak settle kan apa2 yg tak cukup (manjang tak cukup jek...) dan settle kan beg2 sekolah diorg.. buku sekolah semua... pastikan semua ok...

Hari ni aku tension giler... mulut aku sakit2 ulser dek kena geselan besi dlm mulu aku ni.. serius buat mood aku down... bukan sakit sgt tp pedih... dah tu nak sgt pakai braces, tanggunglah.... hari ni aku baru rasa sakit kat keliling dalam bibir aku... agaknya semalam gi wedding Teha aku byk sgt berckp kot.... eeeee tak suka rasa sakit ni.... tension giler aku... rasa semua serba tak kena... nak ckp byk2 pun rasa tension... diam saja pun tension.... waaaaaaaaaaa tensi tensi..... dahlah makan pun yg lembut2 je.... bubur aje.... ishhh sungguh tak sesuai tuk aku yg kuat makan ni.... serius lapar..... malam2 je bunyi perut lapar aku.... mcm ada cacing kerak bumi lak dlm perut ni....

Dahlah adik aku dtg td bawak ubi goreng dgn cakoi.... waaaaa cakoiiiii... bestnya makan panas2.... ni duk jeling2 lagi cakoi tu.... nak tibai boleh tp, penyendal kat geraham aku ni tak memboleh kan aku mengunyah... apa sj aku makan sekrg ni menelan jek... dah mcm ular sawa lak makan telan... tak yah kunyah2.... eeee.... tak suka..  tak suka.....

mcm mana aku nak menghadapi hari2 mendatang di opis?? dgn kawan2 aku yg suka makan, kuat makan, selalu makan, cintakan makanan???? mcm aku??? mcm mana???? adakah aku patut ikut diorg gi kantin tp minum air jek? or.... tak yah ikut diorg dan lama2 mereka akan melupakan aku??? waaaaaaaaaaa.... tensi tensi.....

Tiada ulasan: