Khamis, 20 Januari 2011

Makan2 duit ICC...

Waktu Kejadian:  7 January, 2011

Asik citer makan jek blog aku ni.... patutlah ada yg suh aku create akukuatmakan.blogspot he he he...... abih tu, dah itu je yg boleh aku buat, kang suh aku shopping, aku tak reti.... ok kali ni, kuar makan dgn member ICC... habihkan duit menang 300 tu.... setelah undi dilakukan dan menepati budget per head duit itu, maka, ke Redwok lah kita.... makan steambot...

antara ahli2 yg ada... yg kecik sekali tu bukan ahli yea... dia anak ahli jek
emmm hubby bagi talk utk handle Nikon.. budak2 ni nama je pakai kamera besar tp tak tau guna..


kanak2 riang...
eleh.. mcm vegetarian..
entah apa2 lah kamera hp aku ni... tak lawa langsung gambar...
makanan aku??? di waktu aku mmg tak leh makan, braces di mulut... ishhh... tak menakjubkan langsung..
Hubby aku mmg suka makan2 ni, En Sue senyum jek ek...
seronok nya kanak2 ni makan....
Maka.... habihlah citer makan2 duit ICC bersama habisnya duit ICC tu.... 
SEKIAN...

Tiada ulasan: