Rabu, 5 Januari 2011

Legaaa......

Hari ni agak ceria sikit... sebb mulut ulser dah kurang sakit.... semalam balik keje kumur2 mulut dgn air garam... malam tadi tidur pun agak lena lah.... tp hubby kata, muka aku nampak teramat merah masa dia balik keje pukul 11 lebih tu as of aku menahan sakit... sakit tu mmg lah sakit tp yelah,  tak lah sakit sgt mcm mlm2 sebelum tu... 

Hari ni calit lipstik sikit... rasa mcm lawa lah..... huuuu feeling feeling Lisa Suriahani lak..... artis yg aku paling suka nengok sebb muka dia sangat lah sweet.... 

cantik arr dia ni mcm aku lah klu tak pakai tudung.... pheewiittt...
Pagi ni mcm biasa, kuar rumah kul 7 am hantar farah... sampai opis thumb print at 7.18. Tp pagi ni Mr Pang yg bukak kan opis dulu.... aku masuk jek...

Aku ni masih mempunyai masalah percakapan yg agak tak normal... sebutan aku masih tak normal... mulut aku rasa mcm penuh jek.... klu bercakap especially yg ada huruf "F" confirm tak leh sebut betul.... budak2 opis ni pun masih ada yg tak paham aku cakap.... letih tul lah..... aku rasa dah ckp betul dah.... rasa sebut huruf F tu tersembur sembur air liur aku.... he he he.... 

hari ni bawak bekal bubur kosong lagi bibik aku buatkan.... tp hari ni quantiti dia sikit jek sebb semalam tak habis bwk..... nanti gi kantin amiklah apa2 kuah makan dgn bubur aku.... siannyaaa...... 
haaa.... ni lah bubur yg aku makan hari2... larat ke korang nengok nak makan hari2?... tp kadang2 buat gak bubur campur2 tu...
Anyway.... hidup mesti diteruskan... braces mesti diteruskan.... cakap pun mesti diteruskan....

Tiada ulasan: