Khamis, 20 Januari 2011

Kelas Manik C.r.um.b.l.e

Waktu Kejadian, 8 January 2011.... 


 
ini jahitan yg tak siap lagi ek.... renjis2 dia yg tak siap lagi...
teknik crumble yg sangat2 ku ingin pelajari... akhirnya dah dapat..
 Best, happening, memorable..... inilah kelas nya.... Dengan kawan2 masa ITM dulu... lama kan kami berkawan?... since 1994.... sampai sekarang masih berkawan.... 
Mula citernya, aku teringin nak jahit manik kat baju raya, so citer kat kawan2 lama ni, kak ida teruja, terus hantar tempahan manik kat Aziz si tukan jahit manik ni... ekceli aku ni surf2 internet jumpa blog dia, so propose lah kat kak ida... tup2 dia dah suka lak gi hantar 3 baju utk Aziz tu jahit... alih2 kami lak terjebak nak belajar jahit manik kat Aziz ni.... tp mmg kelas lah jahitan manik dia... walau yuran dia mahal, tp we dont care lah... janji dapat belajar teknik yg sebenar.... 
Mimie dan Rin... amboi.. cantik jahitan...
acara menayang jahitan...
Acara mkn tengahari dgn peserta lain... Rin, sedap jilat jari ek...

Yeay! yeay!..... dapat sijil....
bersama peserta lain... dan cikgu Aziz...

 Lepas habis kelas, rin ajak aku dan hubby temankan dia cari BB utk dia... emmm business baik punya minah ni,  tu yg nak upgrade pakai BB tu.... cayalah.... memandangkan hubby ada kawan yg jual BB dan Apple products, so dia boleh lah bawakkan... bukanlah nak kata murah dpt discount byk, tp service dia mmg bagus... dan dah kenal hubby lama...

bersama BB Bold 3 rin...

Alex tengah explain cara2 nak guna BB kat rin...wah wah... berbunga2 hati kau ye  rin...
Ini pula gambar sementara nanti kak ida sampai.... emmmm lambat makcik ni... kena denda patutnya.... 

Kepada sesiapa yg nak cuba nasib menempah jahit manik crumble kat aku... boleh lah hubungi aku di talian hayat yea.... he he he..... adakah aku serius ni???..... emmmm....

Tiada ulasan: